Robaki shino + Balans postaci

Do you have an idea for the Game? Want something to be added in the future? Share it here!
kepari
Beginner
Posty: 8

Robaki shino + Balans postaci

Post#1 » ndz sie 12, 2018 4:08 pm

Przede wszystkim chciałbym podziękować Przemowi za to że wrócił do prac na serwerze, część osób bardzo docenia te starania. Przez te kilka lat serwer zmienił się nie do poznania na lepsze. Z niewiadomych przyczyn na forum dalej jesteś hejowany, polecałbym poprostu zignorować ten hejt i mieć wyjebane na tych którzy tylko krzyczą

Najprawdopodbniej są rzeczy bardziej pilne od systemu robaków na chwile obecną ale napisze już teraz, mam nadzieje że to przeczytasz a może nawet zastosujesz się do uwag. Jeśli to przeczytasz do końca byłbym wdzięczny za jakiekolwiek feedback chociażby pusty post sugerujacy ze to przeczytales.

Shino
Nowy system wydaje się bardzo ciekawy ale w moim odczuciu potrzebuje nieco balansu.

Shino został mocno poszkodowany zmianą jego hp/mana ratio (dlaczego takie proporcje są gorsze opisze w dalszej części). Shino ma teraz więcej many a przyzwanie robaków zabiera %30 max many w związku z tym płaciłby więcej many po tej zmianie, co wydaje się dość sporym nerfem. 30% max many za jednego słabego robaka w late game to w moim odczuciu zdecydowanie zbyt dużo. Jak można temu zaradzić? Można albo zmniejszyć % zużycie . Innym rozwiązaniem byłoby ustawienie jakiegoś capa przykładowo, zużywa 30% many ale nie więcej niż 500. Nie wiem czy da się coś takiego zakodzić, ale nawet jeśli nie można to można by było dodać nowe zaklęcie przyzywania które miałoby stały koszt many. To rozwiązanie spowodowałoby że w early game nie dałyby mu zbyt dużej przewagi a w late nie byłby ukarany swoją olbrzymią pulą many.

Kolejnym nerfem jest liczba posiadanych summonów, może posiadać max 1 summona, gdy próbuje przyzwać drugie kikaichuu albo ranpukachuu (czy jakos tak) nowy robak zastępuje miejsce starego robaka, a naruto może posiadać 4 klony na raz. Jak można temu zaradzić? zwiększyć liczbe summonów conajmniej do 4.

BALANS:

W moim odczuciu postacie posiadające więcej many niż życia były na tym serwerze upośledzone. Postacie posiadające więcej życia na ogół ciężej zabić, dużo łatwiej złożyć postać która posiada mniej życia. Postacie posiadające mniej many miały zazwyczaj tańsze czary. Postacie posiadające większą pule many posiadały droższe czary , o tej samej efektywności przez to posiadanie większej puli many do niczego nie prowadziło, a nawet przeszkadzało, miało się droższe czary mimo tego samego efektu.

Wydaje mi się że wziałeś się za balans sprawiając że wszystkie czary są droższe, może to polepszyć sytuacje postaci z większą pulą many ale zobaczymy co z tego wyjdzie.

Jeśli ktoś jeszcze ma jakieś pomysły odnośnie balansu, lub chciałby w sensowny sposób skomentować to co napisałem to zapraszam do dyskusji.

amadik007
Chunin
Posty: 100

Re: Robaki shino + Balans postaci

Post#2 » ndz sie 12, 2018 4:23 pm

kepari pisze:
ndz sie 12, 2018 4:08 pm

BALANS:

W moim odczuciu postacie posiadające więcej many niż życia były na tym serwerze upośledzone. Postacie posiadające więcej życia na ogół ciężej zabić, dużo łatwiej złożyć postać która posiada mniej życia. Postacie posiadające mniej many miały zazwyczaj tańsze czary. Postacie posiadające większą pule many posiadały droższe czary , o tej samej efektywności przez to posiadanie większej puli many do niczego nie prowadziło, a nawet przeszkadzało, miało się droższe czary mimo tego samego efektu.

Wydaje mi się że wziałeś się za balans sprawiając że wszystkie czary są droższe, może to polepszyć sytuacje postaci z większą pulą many ale zobaczymy co z tego wyjdzie.

Jeśli ktoś jeszcze ma jakieś pomysły odnośnie balansu, lub chciałby w sensowny sposób skomentować to co napisałem to zapraszam do dyskusji.
Było tak że spell który brał więcej many zwykle więcej bił a co do tego. NP Sakura na 150 Z Jishina biła gdzieś ponad 4k a taki Sai bił gdzieś około 3k nie pamiętam teraz dokładnie. Ale trzeba też uwzględnić obszar tych spelli. Spelle były zrobione dobrze
na poprzednich edycjach. Też trzeba pomyśleć o tym że taka sakura do 150 bije pojedynczo mobki a sai z tego co pamiętam dostaje AOE na 30 lvl. "Istnieją postacie które się łatwo expi i takie które się trudno expi. A jeśli chcesz zmieniać dmg ze spelli tak jak na tej edycji musisz uwzględnić w to hp mobów nie można bić po 1k czy tam 2k na 150 lvl jeśli potwór posiada 11k hp bo to się mija z celem i gra staje się nudna po prostu
A co do tego że jak masz więcej hp niż many to jest upośledzone to nie koniecznie.
Upośledzone jest to że lee leczy się tyle samo co taki Shino bo ma taki sam przyrost Mlvl jak inne postacie.
Dlatego wystarczy zrobić żeby postacie które mają większy przyrost życia się mniej leczyły.
Ostatnio zmieniony ndz sie 12, 2018 4:25 pm przez amadik007, łącznie zmieniany 1 raz.

amadik007
Chunin
Posty: 100

Re: Robaki shino + Balans postaci

Post#3 » ndz sie 12, 2018 4:24 pm

amadik007 pisze:
ndz sie 12, 2018 4:23 pm
kepari pisze:
ndz sie 12, 2018 4:08 pm

BALANS:

W moim odczuciu postacie posiadające więcej many niż życia były na tym serwerze upośledzone. Postacie posiadające więcej życia na ogół ciężej zabić, dużo łatwiej złożyć postać która posiada mniej życia. Postacie posiadające mniej many miały zazwyczaj tańsze czary. Postacie posiadające większą pule many posiadały droższe czary , o tej samej efektywności przez to posiadanie większej puli many do niczego nie prowadziło, a nawet przeszkadzało, miało się droższe czary mimo tego samego efektu.

Wydaje mi się że wziałeś się za balans sprawiając że wszystkie czary są droższe, może to polepszyć sytuacje postaci z większą pulą many ale zobaczymy co z tego wyjdzie.

Jeśli ktoś jeszcze ma jakieś pomysły odnośnie balansu, lub chciałby w sensowny sposób skomentować to co napisałem to zapraszam do dyskusji.
Było tak że spell który brał więcej many zwykle więcej bił a co do tego. NP Sakura na 150 Z Jishina biła gdzieś ponad 4k a taki Sai bił gdzieś około 3k nie pamiętam teraz dokładnie. Ale trzeba też uwzględnić obszar tych spelli. Spelle były zrobione dobrze
na poprzednich edycjach. Też trzeba pomyśleć o tym że taka sakura do 150 bije pojedynczo mobki a sai z tego co pamiętam dostaje AOE na 30 lvl. "Istnieją postacie które się łatwo expi i takie które się trudno expi jeśli daną postać ciężko się expic do takiego 150 lvl to powinna na tym 150 lvl otrzymywać jakąś nagrodę tak jak to było zawsze obszar z większym dmg". A jeśli chcesz zmieniać dmg ze spelli tak jak na tej edycji musisz uwzględnić w to hp mobów nie można bić po 1k czy tam 2k na 150 lvl jeśli potwór posiada 11k hp bo to się mija z celem i gra staje się nudna po prostu
A co do tego że jak masz więcej hp niż many to jest upośledzone to nie koniecznie.
Upośledzone jest to że lee leczy się tyle samo co taki Shino bo ma taki sam przyrost Mlvl jak inne postacie.
Dlatego wystarczy zrobić żeby postacie które mają większy przyrost życia się mniej leczyły.

Etherslay
Genin
Posty: 43

Re: Robaki shino + Balans postaci

Post#4 » ndz sie 12, 2018 4:54 pm

Tzn, na tej edycji Lee 90 lvl leczyłem się po 50-100 z chiyo max, postacie z dużą ilością hp zazwyczaj wydaje mi się ze mają słabsze obszary i mniejsze leczenie (Kiba, Lee)

amadik007
Chunin
Posty: 100

Re: Robaki shino + Balans postaci

Post#5 » ndz sie 12, 2018 5:07 pm

Leczenie jest związane z twoim Mlvl wiec jeśli lee będzie miał 30 i shino będzie miał 30 to leczą się tyle samo

peefka
Beginner
Posty: 27

Re: Robaki shino + Balans postaci

Post#6 » ndz sie 12, 2018 8:46 pm

dobra skończe już to pierdolenie oshino i jego jebanych robakach, nie wiem czego sie kurwa po tym spodziewacie, 1k dmg?

Awatar użytkownika
andro
Chunin
Posty: 73

Re: Robaki shino + Balans postaci

Post#7 » ndz sie 12, 2018 11:19 pm

peefka pisze:
ndz sie 12, 2018 8:46 pm
dobra skończe już to pierdolenie oshino i jego jebanych robakach, nie wiem czego sie kurwa po tym spodziewacie, 1k dmg?
+4
Pozdro pisze:
wt sie 14, 2018 10:04 pm
Przemo lubi konstruktywna krytykę wiec zostawiam temat ale bez wyzwisk prosze..

kepari
Beginner
Posty: 8

Re: Robaki shino + Balans postaci

Post#8 » pn sie 13, 2018 12:50 am

peefka pisze:
ndz sie 12, 2018 8:46 pm
dobra skończe już to pierdolenie oshino i jego jebanych robakach, nie wiem czego sie kurwa po tym spodziewacie, 1k dmg?
peefka po co te wulgaryzmy? napisałem dokładnie co jest nie tak, proszę o kultularne zacohwanie w tym temacie.

Awatar użytkownika
Triosek
Beginner
Posty: 17

Re: Robaki shino + Balans postaci

Post#9 » pn sie 13, 2018 1:07 am

kepari pisze:
ndz sie 12, 2018 4:08 pm
1. Shino ma teraz więcej many a przyzwanie robaków zabiera %30 max many w związku z tym płaciłby więcej many po tej zmianie, co wydaje się dość sporym nerfem.
2. zwiększyć liczbe summonów conajmniej do 4.
3. Postacie posiadające mniej many miały zazwyczaj tańsze czary.
4. Jeśli ktoś jeszcze ma jakieś pomysły odnośnie balansu, lub chciałby w sensowny sposób skomentować to co napisałem to zapraszam do dyskusji.
1. Tak, obecnie mana za robaki jest nieakceptowalna.
2. Nie, nie, nie! Jestem przeciw. Serio, moim zdaniem trzeba ulepszyć poszczególne robaki, a nie zwiększać ich liczbę. Shino powinien polegać mocno na swoich robakach. Gdy będą cztery, oczywisty będzie ich nerf, będą padać na byle obszar. Tego nie chcemy. Jeden, no maksymalnie dwa robaki wg. mnie.
3. To mnie zawsze irytowało na tym OTSie. Po co większy przyrost many, skoro płaci się więcej za czary, a hp mamy mniej. Wcześniej Amadik mówił, że droższe czary to i większy dmg, ale skoro postacie z większą ilością many niż hp mają większy dmg to chyba i tak zdążyły przehandlować swoje zdrowie za ten dmg, nie?
4. 15/35 uważam za zły pomysł, a jego mana koszty są najzwyczajniej chore, robaki jeszcze bardziej ponerfione przez zmieniony przyrost.
Nie podoba mi się Przemek to, że (jeśli dobrze rozumiem) chcesz zrobić ze Shino maga. Ja rozumiem, Shino powinien mieć silne czary - jasne, zgadzam się. Nie musi być jednak zajebisty w tej jednej rzeczy.

Co powiecie na to, żeby:
1. Miał różne robaki oczywiście. Na odpowiedni poziom. Pierwszy robak powinien być naprawdę użyteczny, dopóki nie będziemy levelem zbliżać się do tego drugiego. Drugi wystarczający na tyle, by spokojnie dawał radę na expie aż do pozyskania trzeciego - i tak dalej. I jeśli zostaną już przystosowane do expa, należałoby wtedy zobaczyć czy nie giną od byle spella w pvp. Za słabe - dać im resisty, za mocne - dać im podatność, da się chyba to zrobić? To wszystko trzeba potestować i zrobić tak, by było dobrze. I pewnie pozmieniać wymagane lvle na robaki, bo 10>30>110 było. A system łapania imo niepotrzebny, lepiej od razu je wrzucić do Iku, na shippa czy coś.
2. Nie robić ze Shino rasowego maga ze śmiesznymi summonami. O wiele lepiej wykorzystać jego potencjał - wrzucić mu:
-przyrost 25/25, a dmg adekwatnie - lepszy od jakiegoś neja, gorszy od sasia
-ogarnąć to robactwo, jak w punkcie 1
-inny przyrost=inne koszty: robale 15-20%, shunshin za 300 many? shu jutsu 600-700?. I wrzucić shu na większy lvl.

A teraz drodzy weterani WOSa powiedzcie mi, czy taki Shino może zaistnieć, czy też nie ma prawa działać.

Eternal Hunter
Chunin
Posty: 68

Re: Robaki shino + Balans postaci

Post#10 » pn sie 13, 2018 9:48 am

Kolego shino jest calkiem przerobiony z tego co rozumiem a jak sam juz pisałes Admin ma duzo ważniejsze sprawy do załatwienia z tego proponuje Ci po prostu pograc tym shino i po porstu pomoc administracji go z czasem wyszlifować do perfekcji
;p

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość